dimecres, 12 de setembre del 2007

Joc de cervell

Hi ha dies en que el teu cos s'aixeca del llit,
però el teu pensament no.
Tantes nits en blanc no m'han servit per a poder enfrontar-me a una nit fosca.
Qui és?. Em volta pel cap, però no reconec la seva imatge.
Segueixo el meu camí o em deixo portar més enllà del temps conegut?
No sé si vull jugar...però el meu cervell està dins un somni.....
És com un enigma.




TNT for the Brain. Enigma. La lletra:

http://www.enigmamusica.com/letras/e3.htm


Sento la olor de la teva pell, sento el teu alè
Tu al meu costat, no puc resistir-me.

Espero entendre algun dia
el significat d'aquest joc tant boig
Es real i pur.

Si no hi ha dolor
les regles encara son les mateixes
Estic amb tu, només porta'm
Estic preparat per a jugar

No estiguis espantat i no tinguis por
Jo et mostraré el que significa.

El que sens no és sa.
És amor i no un joc.
TNT per a el cervell.

6 comentaris:

segundavida ha dit...

Un sorriso,

Des de ahir et llegeixo i fa dins meu molt bé saber-te un descunescut conegut...

Sobre la lluna et volia dir una cosa que fa molt temps vaig apendre amb els indios del Xingu. Tots els mesos quan per mi la Lluna és plena , per tu també és...és com un segret revellat a pocs per la mare nature, perquè la Lluna és una deusa i com deusa te el poder de dir-te que les persones podem trobar tot el que vulguem, el mateix dia i a la mateixa hora, ella, Lluna, pareix per tothon igualeta, independent de on estiguem. No he temps, no he ha espai físic per una deusa, però he ha un secret, no no és pot revellar a tots, o millor publicament que és de con demanar-l´he alló que vols, que está dins el teu cor i que no et deixa dormir o que no et deixa els pensaments aixecar-se del llit. tres petons, Jo.

Anònim ha dit...

Encara falta per a la lluna plena, però esperaré i faré un desig. Possiblement no sigui el mateix que tu, però, potser si que farem un desig al mateix temps.
Una abraçada de 2 o 3 hores!

Maite Fruitós ha dit...

Escolta bé la teva saviesa interna. La teva intuició et guiarà vers la resposta a l'enigma

Una forta abraçada

Kamal ha dit...

M'agrada el Tai Chi per moltes raons, però una d'elles es per arribar amb els anys a ser com tu i poder dir amb dues frases coses tan senzilles i profundes al mateix temps.
no sé, no sé.....encara em canviaré de lloc i vindré a aprendre amb tu. :-)
Era broma, al meu profe, en Xavi o l'Isabel, me'ls estimo molt, però....

Maite Fruitós ha dit...

Je je tuarek... ;-)

No els hi facis pas això als teus profes que deuen estar encantats amb tu! És que ja t'imagino... atent, pacient, amb voluntat i obert a aprendre i avançar...

És gratificant i enriquidor per qui transmet el que estima. Segur que us ensenyeu moltes coses mutuament. Endavant!

(i per la meva part, ja saps, davant qualsevol petit dubte, si puc ajudar-te, aquí em tens :-)

Una abraçada

Anònim ha dit...

MyT,
Si, en Xavi té uns 30 anys i en fa 10 que fa Tai Chi, però sembla que faci 200 , saps tantes coses...em sorprèn que no li rebenti el cap de lo ple que el deu tenir. ;-)) Com que es la darrera classe, sempre ens quedem 1/2 o 1 hora xerrant....
Ara tu deu n'hi do!
Gràcies per l'oferta, me l'apunto.

Una abraçada