divendres, 21 de setembre del 2007

La teva llum


Veure’m dins la llum dels teus ulls.
Es faria el silenci,
Mirada contra mirada, l’un dins l’altre.
Se’ns escaparia un petit somriure.
No voldria més:
Un somriure, les dues mirades fosses en una
i un etern silenci de llum.





BOIG PER TU

A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

Lletra: C.Sabater, P.Sala i J.Capdevila
Música: P.Sala

2 comentaris:

Anònim ha dit...

mirades intenses, que t’atrapen, que transcendeixen…
La mirada es tan important que mai recordo el color que en teníem aquells ulls, només recordo com miraven ...

Anònim ha dit...

Si, hi ha mirades on ets perds. No saps ni el color ni potser la forma. A vegades no saps ni quanta estona has estatperdut allà dins, però, penso com tu, hi ha mirades que no s'obliden fàcilment.
Has provat de dir en algu ... !"T'estimo!!" només amb la mirada?
Una abraçada