dilluns, 1 d’octubre del 2007

Concert de Bols de Cristall de Quars


Bé , sona millor Concierto de Cuencos, doncs això dels Bols em recorda els bols de l'esmorzar amb la llet i els Kellog's.

Doncs bé, hi ha Cuencos, o sigui Bols metàl•lics , de Cristall de Quars, etc
I el proper dia 16 d'Octubre hi ha un Concert de Bols de cristall de quars a càrrec de Diego Fernandez a la Casa del Tibet de Barcelona que es troba al carrer Rosselló 181 Baixos
En Diego Fernandez integrarà bols de cristall de quars, gongs i una base pregravada de mantres i càntics budistes
Dimarts 16 d'octubre a les 20.00 h. Entrada = 5 €

Aqui (wikipedia) una mica d’història i unes fotos per veure com son.

Shirai és un grup de 10 persones què fa concerts amb bols, violí, flauta india, arpa de boca, percussió , hang (percussió), veus,etc. Si cliqueu a SHIRAI veureu a l'esquerra que hi diu "vídeo". Allà es pot veure un fragment de un concert a Sant Felip Neri. Per cert, sempre improvisen.

Aqui una web on parlen de Cuencoterapia i hi han fotos de Bols

Una mostra de una sola persona tocant els Bols de Cristall de Quars:




Bé, jo no n'he vist mai cap, però ho poso aquí per si algú en té curiositat.

Avui a 2 d'Octubre no hi ha problema d'entrades, però m'han aconsellat que las compri abans del dia 16, que diu que després tothom va amb presses i s'ompla de seguida.

Que sigueu feliços!

4 comentaris:

Maite Fruitós ha dit...

Aisss Tarek que m'acabes de posar a la boca un caramel que no puc tastar...
No et perdis el concert de bols de quarç. Jo he tingut la sort d'anar a varis i és preciós. La vibració arriba ben endins d'un. Quina llàstima que tant això com el concert de cants tibetans sigui en dimarts. Acabo les classes molt tard i m'és impossible anar-hi , però gràcies per la informació. Desitjo que arribi a molts i que en gaudiu. Ja m'ho explicareu

Una abraçada

(una pregunta: que tenim la mateixa música tu i jo o que.. ;-) També tinc aquest cd :-)

Anònim ha dit...

Espero gaudir-ne tant com pugui. Va, et guardaré alguna vibració, ja que veig que t'agraden.

CD's? Doncs mira, guardant les distancies (crec que tu vas davant meu i amb diferència) em sembla que tenim gustos molt semblants. Aquest mantra del post del "tibet" em va costar molt de upload per, total, després tornar-lo a col·locar al bloc.
Un secret: quan a classe posen un CD que m'agrada........

Una abraçada

Maite Fruitós ha dit...

:-) La rebré encantada! Segur que quedaràs encantat. El grup en sap molt i es crea una atmòsfera molt especial

he he pillín, pillín, xafardejant l'estoig del profe eh ;-)

Anònim ha dit...

No, no es el grup Shirai, es una persona sola que es diu Diego Fernandez.

I no miro l'estoig, no, no,no ...li demano directament per fer com un vulgar pirata. ;-)

Desitjes alguna vibració especial o qualsevol et pot omplir l'esperit? ;-)
Una abraçada