dimecres, 17 d’octubre del 2007

El Tatoo

Em vull fer un tatoo, un tatuatge, si, però de caràcters xinesos.
Perquè? Doncs, molt fàcil, perquè m’agraden.
He cercat molt i volia que m’agrades l’estètica dels caràcters i al mateix temps que volguessin dir alguna cosa interessant. No coses com “Luis Eduardo”, per exemple. L’he trobat. És el que vaig posar l’altre dia:

El de JUNZI ................君子

Vaig anar a una casa de Tatoos i em va dir ..”segur que vol dir alguna cosa?
Em va ensenyar tot de caràcters que tenien. I va resultar que el segon volia dir “nen”.
Li vagi dir que m’assabentaria. Volia anar al Consulat de la Xina . Potser hauria d’inventar-me una historia de que estava fent un guió de teatre o ves a saber, però aquest migdia he anat al Restaurant xinés que tinc a prop de casa. He vist un cambrer, amb cara de no ser massa intel•ligent i li he ensenyat el paper amb els caràcters i li he dit:
Perdona!.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Si?(ell)........................................................................................................................ Què significa esto? (ensenyant el paper)...................................................................
Hombre bueno, hombre muy bueno!!!! (ell, amb cara de satisfacció)
Ken Zu!...si...Ken Zú!... Hombre muy bueno!!!

Tenint en compte que no sabia parlar ni català ni res de castellà penso que la seva cara i les seves paraules son més que suficients.

Però, el que més m’ha sorprès es que ho sabés un cambrer tan senzill.
Confuci, defensor del concepte “Ken Zú” es deu haver aixecat de la tomba en sentir, als 2500 anys, a un cambrer dir Ken Zú!!! Sembla que ha arribat molt lluny la idea de Confuci.
Me’n alegro molt, he sortit mes content que un pèsol. Segur que damunt la seva tomba s'ha fet un Arc de Sant Marti ben gros que li deia: Descansa tranquil Ken Zú, la teva idea es viva.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No me gustan los tatuajes, pero imagino que un sign chino quedará bonito, y si para ti tiene significado...

Un beso.

Kamal ha dit...

Los tatuajes de animales, etc..no, però no sé porquè me apetece llevar uno o dos caracteres chinos pequeñitos y saber que tienen un significado que me agrade. Me apetece probar cosas y esta aun no...
Por cierto, me cuesta mucho entrar en tu blog...debe haber tormenta entre los dos, suponiendo que entre los dos haya espacio para unas nubes.

Un beso

Anònim ha dit...

No sé que puede ser...Pero no creo que haya tormenta contigo.

Un beso. Haces bien en hacer algo que te guste. Los signos chinos son bellos, seguro que te quedarán bonitos.

Un beso.